Maak kennis met HillFive
In de industrie-, bouw- en energiesector liggen complexe en grote uitdagingen die steeds meer creativiteit en wendbaarheid van mens en organisatie vragen. Wij snappen dat organisaties bij uitdagingen op het gebied van groei, procesoptimalisatie, energietransitie, CO2-reductie en klanttevredenheid snel moeten kunnen schakelen.
Strategie vertaald naar de werkvloer
Strategische denkers met een passie voor doen. Wij helpen organisaties hun plannen en veranderdoelstellingen succesvol door te vertalen in de business. Juist omdat we de taal van mensen spreken, werken we met het potentieel dat in medewerkers zit. Eigenaarschap nemen over nieuw gedrag staat hierin centraal. Het resultaat uit zich in geïnspireerde medewerkers die prestaties leveren die voorheen vaak ondenkbaar waren.
HillFive, Delivering new horizons
Ontstaan op het voetbalveld...
HillFive is ontstaan op het voetbalveld van VV Jonathan in Zeist, onder het genot van een Reypenaer kaasje en een biertje. Hans en Wietze hebben elkaar in het najaar van 2014 gevonden vanuit een gezamenlijke ambitie en passie: operationeel werk kan altijd beter én met meer plezier. Wat Hans en Wietze elke dag drijft en motiveert? Impact maken op de werkvloer door samen met de medewerkers concrete resultaten te boeken die ze zelf niet voor mogelijk hadden gehouden.
Waar komt de naam HillFive vandaan?
Ons logo is een weergave van een slingerweg die een heuvel opgaat. Met enige verbeelding is in de weg ook een 5 te herkennen.
De naam HillFive is ontstaan vanuit ons boek waarin we vijf volwassenheidniveaus van prestatieverbeteren presenteren. Elk bedrijf kan een zelfscan doen om te achterhalen op welk niveau zij zich nu bevindt.
Het laagste niveau 1 symboliseert een organisatie die zo druk is met houthakken dat zij geen tijd meer heeft om haar stompe bijl te slijpen. Een organisatie op het hoogste niveau 5 is zo volwassen in prestatieverbeteren dat zij volledig transparant samenwerkt met leveranciers en klanten in haar keten.
HillFive symboliseert hierbij de weg die een bergbeklimmer kiest om een hoger niveau te bereiken van volwassenheid in prestatieverbeteren. Elke klim is zwaar en pas op de top ontstaat het besef en inzicht dat er nog hogere toppen zijn. Om die te bereiken moet er eerst door een dal worden gegaan. Dit dal symboliseert dan ook het afscheid nemen van oude management gewoontes. HillFive toont de weg naar nieuw leiderschap met een hoger prestatieniveau.