Klantcase – Intervisie in de praktijk

Waardevolle stappen door intervisie bij PGGM

PGGM is de op één na grootste pensioenuitvoerder in Nederland met 200 miljard euro aan beheerd vermogen. Ze bouwt sinds 2009 de kernkwaliteit Voortdurend Verbeteren op. Met een speciaal programma, gebaseerd op de Lean- en Six Sigma-principes, wordt de hele organisatie van 1300 medewerkers geholpen om prestaties continu naar een hoger niveau te brengen. PGGM heeft onze intervisieaanpak als een ideale richtlijn ervaren. In onze aanpak gaan we met name op zoek naar de oplossing die in de mensen zit, door scherpe vragen, kritische observaties en onverwachte bespiegelingen. In een snelkookpan worden de analyse en het handelingsperspectief doorgenomen. Niet alleen gericht op denken maar vooral ook op doen. De hulpvraag van de klant wordt van vele kanten belicht, er ontstaan nieuwe inzichten en nieuwe waardevolle stappen kunnen daarna makkelijker en onderbouwd worden genomen.

Lees meer over intervisie in de blog van Wietze.

Scroll to Top

Diensten

Sectoren